lördag 15 oktober 2011

*****LÖRDAGSMORGON I LUNNATORPET******

........Ewan har precis kommit hem,efter en avklarad 2:a arbetsnatt.......
Ja,du Anita.....att en värmepump,kan vara "LYCKA"...........
Helt underbart,att komma hem i morse,öppna ytterdörren och mötas av ljuvlig värme......
Skönt.....för ute,bjöd vädret på strålande sol och minusgrader.
Kallt,när jag skulle skrapa bilen,så i kväll packar jag ner halsduk och vantar,när jag far till jobbet.


Så,vad ska då Ewan förgylla denna dagen med?
Kanske inte så mycket,utan bara ta det lugnt,en sväng med hundarna,läsa lite och bara njuta.....tja,det får bli en sån där,som jag brukar säga "Nolldag".

Gänget på övervåningen,lär väl vakna till liv,om några timmar.
Det är Philip,med kompisar,som "sussar" där uppe.
Dom har "lanat" (spelat dataspel) hela natten........fattar inte att dom orkar........
Hur som helst,det är söta och goa killar,som inte gör så mycket väsen av sig.
Min Lille Philip.....tiden rusar iväg och snart fyller han 18 år........men först ska vi fira,mitt minsta barnbarn Julia,som fyller 2 år,veckan som kommer.

                                            Liten "Pytta",har blivit STORA Tjejen!

                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar