onsdag 12 oktober 2011

*****HO,HO,HO.........*******

........i år kom Julen tidigt,till Ewan.
Gissa vad?
Jo,idag fick jag min efterlängtade Värme pump installerad....YEEEEEEEES!
Så,nu hoppas jag,att jag slipper vakna och sätta fötterna på ett isande kallt golv.
Fumla efter raggsockor,kränga på mig mysbrallor och tjock stickekofta............
......utan bara kunna glida ner för trappen,fixa min frukost,glida ner i favorit fåtöljen.......njuta mitt kaffe och morgonstunden,i ett varmt hus.
Slippa starta dagen,med att göra upp eld i spisen och vänta på att värmen sprider sig i Torpet........
Jag är sååååååååå glad!


För strax är vintern här och det räcker med att frysa utomhus......brrr.......

Frysa lär nog "Sjömannen" göra.
Han for till England i dag.
4 veckor,ute på Nordsjön.
Lär nog bli kallt och bistert.
Gäller att ha "långkalsingar" och raggsockor i packningen......fniss.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar