lördag 10 september 2011

*****SVACKA******

Ewan är inne i en svacka och har inte riktigt orken,att blogga!
"Time Out" .....en stund,men återkommer.
Hösten har gjort entre´i Lunnatorpet.

 Dagarna är svalare.
Mörkret smyger sig på,allt tidigare på kvällen.
Förra veckan,fick jag göra upp eld i spisen,riktigt ruggigt inomhus.
Mannen fick akut,fara på ett jobb nere i Spanien.
En av firmans bogserbåtar,skulle köras från Cartagena,i Spanien,till Malmö.
Lär väl ta några veckor.
Igår passerade dom Gibraltar och är nu på väg,upp till Lissabon,där dom planerat ankra i natt.
Han hann bara vara hemma 4 dagar,efter han kommit hem från jobbet i England..........

Ewan har i allafall hunnit måla klart kökssoffan.
Jag är jättenöjd!


................så nu kan jag fundera ut,lite nya projekt!

1 kommentar:

  1. Så snygg den blev. Jag tyckte att den var fin förut men den blev bättre säger jag som är så innerligt less på allt vitt som folk har överallt. Jag målar min kökspanel som blivit väldigt mörk med åren. Nu ska den bli gräddfärgad och det är ju inte riktigt vitt i alla fall.

    SvaraRadera