torsdag 15 september 2011

******OVERKLIGT.......********

..........men sant!
Igår när jag skulle avnjuta mitt 11-kaffe.
Ringde sonen Simon.
Hans 4-åriga dotter Malva,var på väg i ambulans,till Neurologen i Lund.
Olycka på dagis.
Ramlat ner,ifrån ett träd.
På sjukhuset i Karlshamn,konstaterar man,en fraktur på skallbenet,skickar henne vidare till Lund.
I går kväll tog dom henne till Operation.
Mamma Lee,är hos henne och enligt henne,mår Malva ganska bra idag.
Lilla Malva,ingen är gladare,än Farmor idag!
I går,var en av dom värsta dagarna!


Livet kan verkligen förändra sig,på bara några sekunder,men denna gången,gick det bra!

Idag har varit en dag,då Ewan inte gjort ett dugg.
Bara varit otroligt Tacksam!

Fick lite besök,för en stund sedan.

Denna gången var dom inte ute efter mina äpplen.
Det var gräset,efter gårdagens gräsklippning,som lockade.

För övrigt,så är jag ganska nöjd,med min kökshörna.


Denna grejjen,hittade jag som solskydd,till mitt köksfönster.
Solen skiner in över min diskbänk,hela eftermiddagen.
Lite jobbigt,att jobba med solen i ögonen,men nu ska det väl bli bättre..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar