torsdag 15 oktober 2009

NÄR JAG ÄNDÅ ÄR PÅ HUGGET!

Ewan kollar inte mycket på TV.
Här var något som jag helt missat.
För några veckor sedan,passerade jag en löpsedel,som handlade om en dam vid namn Anna Anka.
Helt okänd för mej.
Hemma igen,frågade jag "Sjömannen",vad det var jag missat?
Skrattande,förklarade han: Alla vet(till och med Sjömannen)har du väl sett på TV?
NEJ,hade jag inte!
Nu har jag!!!!
En kväll på jobbet,stod TV:n på och jag råkade gå förbi,stannade upp,var tvungen att sätta mej............shit alltså,vilken smörja,trodde knappt mina ögon och öron!!!!
Va!!!!! Har dom inget bakom pannbenet????? Sååååå, in i vassen korkade och det mest korkade,det har gjorts en TV serie och värsta av allt: Folk tittar på denna smörjan!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag har också "missat" Anna Anka och tänker nog fortsätta med det. Men man blir onekligen nyfiken på vad som kan engagera en hel nation. En gold-digger-kärring!!!

    Kram!

    SvaraRadera