söndag 17 juli 2011

****TIDIG MORGON*****

........tanken var att "sova till",en stund.
Hundarna,tyckte annat.
Dom var nödiga och skulle ut.......


...........att klockan bara var,arla morgon timme,struntade dom blankt i!!!!!
Tja,nu sitter Ewan här.
Klockan är bara 9:00 och jag har redan varit vaken,rätt några timmar.
......men,men.....det har varit en skön morgon och nu börjar faktiskt Solen,att leta sig fram,över Björktopparna.
Det blåser ute,men man kanske ändå,kan ta en filt och njuta lite i solen,uppe på balkongen.

"Bästaste Vännen" Gunilla,fyllde 60 år,i veckan som gick.
Helt otroligt,vart tar åren vägen?
Själv närmar jag mig också,med STORA kliv.

Mina sista semesterdagar,närmar sig också,med STORA kliv.
Torsdag natt,går jag på mitt första pass.
Har varit en skön semester,om än lite ensamt.
Vad jag har förstått,så dyker "Sjömannen" upp i veckan........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar