tisdag 10 april 2012

******REGN,REGN,REGN........********

...........faktiskt helt OK och ganska skönt,tycker Ewan!
Jag har jobbat i natt och har en natt kvar,så jag är sådär,lagom seg.........
Har ändå hunnit inom stan,en sväng.
Flanerade lite och impuls handlade 3 stycken blusar(dock inte svarta....fniss....)
En korallröd,en med vackra fjärilar på,en vit med lite broderier,i indisk stil.
Ewan nöjd!

Påsken,den förflöt i lugnets tecken.
Den planerade påskmiddagen hos Sonen Simon,blev inställd.
Simons familj blev sjuka,magsjuka och feber.
Sånt aktar man sig för :)

Här hemma,hade Sonen Philip,dragit på sig en rejäl förkylning,men verkar som Ewan klarat sig.

Påskdagen fick Ewan en ingivelse!
Jag ska ta mig tusan åka till Gotland i sommar!!!
Sommaren 2009 var jag där och blev förälskad i denna ö!
Sagt och gjort!
Jag har letat boende och hittat ett i Visby.
Bokat vecka 24.
Tar "Sjömannen" med mig.
Så nu är det bara att längta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar